1402-12-13 00:05
281
0
89011
معراجی‌های گلستان؛

مسئولان به وظیفه خود عمل کنند

برادر شهید منتظری می‌گوید: مردم به وظایف خود عمل می‌کنند، اما انتظار دارند مسوولان به فکر مردم باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ شهید شعبانعلی منتظری، سی‌ام شهریور ۱۳۴۳ در شهرستان رامیان به دنیا آمد. پدرش علی، کشاورز بود و مادرش مرضیه نام داشت. تا چهارم متوسطه درس خواند. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. چهارم دی ۱۳۶۵، با سمت تیربارچی درام الرصاص عراق توسط نیروهای عراقی به شهادت رسید. پیکر وی مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و پس از تفحصص، در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

مردم انتظار دارند مسئولان به وظیفه خود عمل کنند

خاطره‌ای به نقل از برادر شهید منتظری

ابوالفضل منتظری برادر و عموی بنده در عملیات کربلای چهار شهید شدند، اما برادرم یازده سال مفقود بود.

برادر شهید منتظری با بیان اینکه پیدا شدن پیکر شهید همزمان با بیماری سخت پدرم همراه شد، اظهار کرد: دکترها اجازه ندادند که خبر را به پدرم برسانیم و مادرم هم تشییع پیکر را منوط به حضور پدر کرد به همین علت پیکر شهید دو ماه بعد پس از اینکه پدر بنده هم از دنیا رفت تشییع و تدفین شد.

وی با اشاره به اینکه شهید در سن هجده سالگی به شهادت رسید، افزود: شهید شعبانعلی منتظری به قدری غرق در جنگ بود که تکیه کلامش این بود اگر شهید نشوم خدا حق من را نداده است.

برادر شهید منتظری درخصوص آخرین روز اعزام شهید به جبهه‌های حق علیه باطل عنوان کرد: آخرین باری که از اینجا رفت به زمین کشاورزی آمد و و سپس به جبهه جنگ و عملیات کربلای ۴ رفت و در آنجا شهید شد.

وی ادامه داد: شهید منتظری بسیار مردم دار و فامیل دوست بود و در وصیت نامه‌اش که کوتاه‌ترین بود بیان کرد که نگذارید امام تنها بماند.

برادر شهید منتظری گفت: مردم به وظایف خود عمل می‌کنند، اما انتظار دارند مسوولان به فکر مردم باشند همانطور که در آستانه دهه فجر هستیم مردم از همه گرایش‌ها در میدان هستند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.